Fast Food en Vitaminen nemen enkele gezonde gewoonten op

Fast Food en Vitaminen nemen een aantal gezonde gewoonten op

Als je de meeste volwassenen vraagt ​​waarom ze niet de vitamines krijgen die ze nodig hebben als onderdeel van hun dagelijkse voedselinname, zullen ze je waarschijnlijk vertellen dat ze gewoon niet de tijd hebben om te eten zoals het hoort. Het is waar dat goed eten enige tijd en moeite kost, maar het is ook waar dat u gezondere eetgewoonten kunt ontwikkelen en behouden zonder drastische veranderingen. Bekijk enkele feiten en enkele wijzigingen die een groot verschil kunnen maken in hoe u eet en hoe u zich voelt over wat u eet.

Denk je dat het enige gezonde voedsel voedsel is dat op een bord wordt geserveerd dat je met een vork eet? De waarheid is dat veel voedingsmiddelen die zeer rijk zijn aan vitamines die uw lichaam elke dag nodig heeft, beschikbaar zijn voor onderweg. En met enkele kleine veranderingen kunnen zelfs uw fastfood een gezonde keuze zijn als u vitamines overweegt.

Een cheeseburger van je favoriete fastfoodrestaurant hoeft niet iets te zijn waar je alleen af ​​en toe aan toegeeft. Hoewel er nog andere zaken zijn waarmee u rekening moet houden (bijvoorbeeld de hoeveelheid vet en zout), kan een cheeseburger u voorzien van veel van de vitamines die u nodig heeft. Een gewone cheeseburger met een dubbele pasteitje geeft je ongeveer 30 procent van je lichaam B12-behoeften voor de dag en de dille-augurken zijn een bron van vitamine K.

In plaats van frietjes te bestellen bij je burger, kies je een salade. Dat betekent niet dat je moet stoppen met wat je doet en gaat zitten om de salade te eten. Stapel die groenten op de burger! De tomaten zijn een bron van vitamine C, en de sla en mayonaise bevatten vitamine K. Als je alles optelt, is een cheeseburger geen slechte keuze als je de dagelijkse behoefte aan een aantal noodzakelijke vitamines probeert te krijgen. Zelfs een fastfood-taco kan een goede bron van vitamine B12 zijn.

Sandwiches worden over het algemeen niet geassocieerd met gezond eten, maar dezelfde cheeseburgerregel is van toepassing op elke sandwich. Stapel op de jalapeno of paprika voor vitamine C. Oliën zijn ook een goede bron van vitamines. Zonnebloemolie bevat bijvoorbeeld veel vitamine E.

Veel voedingsmiddelen die van nature niet veel vitamines bevatten, zijn verrijkt met vitamines. De meeste zuivelproducten zijn verrijkt met vitamine D. Als u ‘s ochtends de tijd neemt voor een kom met vitamine verrijkte ontbijtgranen, kunt u alle vitamines krijgen die u de hele dag nodig heeft. Neem de volgende keer dat u klaar bent om een ​​bepaald voedingsmiddel als lege calorieën af te doen, even de tijd om te evalueren wat u werkelijk eet. Het zal u misschien verbazen dat het vitamine-gehalte hoger is dan u dacht, of u zult merken dat enkele eenvoudige veranderingen de vitamine-arme keuzes kunnen corrigeren.